vineri, 26 noiembrie 2010

"Primii care s-au bucurat de zapada au fost, bineinteles, copiii" zise crainica


Fie ca e jurnalul de amiaza sau cel de seara, asta veti auzi de la domnisoara care va prezinta stirile. Mi-am adus aminte de Radu Paraschivescu, si poate ca daca nu-l citeam, nu dezvoltam frustrari legate de clisee. Da, a nins astazi, primii fulgi de zapada m-au luat si pe mine prin surprindere, mai grav ca s-a intimplat in direct si am avut un blank rusinos in gindire, nestiind daca-i vad doar eu sau daca chiar ninge. Am o scuza, am ramas fara cafea. Mi-as face de rusine nationalitatea daca nu as avea o scuza!
A nins cu fulgi mari peste Iasi in dimineata zilei de 26 noiembrie dupa care a urmat si o ploaie, sa nu cumva sa uitam ca inca e toamna.
Ca vine iarna, asta imi zice de citeva zile portofelul, dar poate nu-i ia din nou prin surprindere si pe cei cu deszaperirea. A fost avertismentul dragii mei, scuza nu mai este valabila si in acest an.

Buna si piesa asta semnata Hindi Zahra.


Multumiri lui Alex Vidia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu