duminică, 1 noiembrie 2009

Un nou inceput

E inceput de luna, e 1 noiembrie, ar trebui sa fie si un nou inceput in gindurile noastre. Poate nu cu un nou jurnal ca in Bridget Jones, in care sa ne notam cite kilograme am pierdut, cite tigari am fumat, cite pahare de vin am baut, citi iubiti am schimbat sau de cite ori ne-am spus “a doua oara n-o mai fac”. Asta il lasam pentru 1 ianuarie. Dar ar trebui sa existe pe frigiderul nostru, sau pe oglinda, depinde acum ce folosim mai des, bine pe frigider:-), o lista cu “must do”. O lista care sa ne aminteasca prioritatile noastre, sa ne priveasca zilnic de acolo si sa ne zica: “ai uitat sa hranesti pisica”, sau poate lucruri putin mai importante. Desi, nu e de uitat nici sa hranesti pisica.

1 noiembrie a adus astazi la Iasi si primii fulgi de zapada, ma simt norocoasa ca i-am vazut, si mi-am trezit prietenii sa-i vada, desi cu siguranta am fost injurata pentru fapta mea buna. Orasul nostru drag, astazi a fost imbracat in portocaliu, urasc portocaliul, ori probabil urasc campania electorala, si inca incerc sa ma decid daca o sa votez sau nu, iar dupa care vine intrebarea “cu cine votez? cum pot alege un rau mai putin rau?”. Foarte greu de decis, si pentru ce atat efort? Daca as candida la prezidentiale, as alege culoarea gri, asta pentru ca as fi in ton cu tara noastra iar oamenii care ar primi gecile alea le-ar imbraca si altadata. Probabil ochii mei refuza si ignora portocaliul.

Oricum, 1 noiembrie imi spune sa ma bucur de ultima luna in care traiesc si simt ca la 21 de ani si sa ma pregatesc sa mint in legatura cu virsta mea. Acesta zi trebuie sa aduca noi vise in gindurile noastre. Vise cu parfum de scortisoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu