miercuri, 3 noiembrie 2010

Tortura sufleteasca prin schimbare

De cite ori nu ne-am propus sa schimbam ceva la noi? Am facut carari in viata si de multe ori le-am gasit batatorite cu experienta altora. Dar mereu am lasat ceva in urma. Ne place sa ne mintim ca traim momentul pentru a da viata unor amintiri. Dar de ce amintirea lor aduce un zimbet cu iz de regret? Putem zice ca e trecerea fireasca a timpului. Ce s-a intimplat cu acei prieteni care ne-au condus pe multe drumuri si acum nu mai sint? De ce s-au pierdut? De ce s-au piedut si partile din sufletul tau depuse in relatiile cu ei?
Ti se reface sufletul cu noii prieteni?
Cu noua casa?
Cu noul job?
Cu noii colegi?
Cu noua ta viata?
Dar totusi ceva e rupt … e aspra trecerea brusca de la termenul de “prieten” la cel de “cunostinta”. Toata viata ta este o insiruire de momente cu personaje secundare care devin fictive prin lipsa lor. Iti ramine muzica care mai umbla prin sertarele mintii si-ti proiecteaza imagini ale unor persoane pe care le-ai iubit. Citor schimbari poti face fata? Cit de generos este sufletul tau?

Nu fi protagosnist in “monolog”!

MI-E DOR DE VOI TOTI! Si de tine …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu